Доставка и плащане

Начини на плащане

При попълване на заявката за поръчка на стока, Потребителят следва да избере и укаже по какъв начин ще извърши плащането. Този начин може да бъде:

– Чрез наложен платеж – потребителят заплаща стойността на поръчката на куриера, в момента на доставка на поръчаната стока

– Авансово, преди доставката, чрез банков превод

– Плащане чрез наложен платеж:

Плащането на обявената стойност на наложения платеж (цената, която Потребителят следва да заплати за закупената стока) се извършва по следния начин:

– От получателя на доставяната стока

– На куриера

– В момента на доставката на пратката.

Потребителят заплаща и стойността на куриерската услуга, ако е налице задължение за това, съгласно настоящите Общи условия.

– Авансов банков превод
– При този начин на плащане трябва предварително да преведете дължимата сума на стоките и транспорта към наша банкова сметка, в поръчката ще се съдържа необходимата информация.
– Пратката се изпраща след получаване на сумата в нашата банкова сметка. Този начин на плащане е особено подходящ, ако искате да изпратите подаръка директно до адреса на получателя и да го изненадате, а това няма как да стане с наложен платеж.

– Потребителят заплаща и стойността на куриерската услуга, ако е налице задължение за това, съгласно настоящите Общи условия.

 Доставка

Във връзка с доставянето и получаването на поръчани от онлайн магазина стоки, Потребителите трябва да имат предвид следното:

– Доставят се единствено стоките съгласно поръчки, заявени от съответния Потребител и потвърдени от Дружеството.

– Доставката се осъществява единствено на територията на Република България.

– Срокът на доставка е от 1 до 3 работни дни от деня на потвърждаването на съответната поръчка. В този срок поръчката се обработва, поръчаната стока се предава на куриер и се доставя до Потребителя.

– Потребителят се съгласява, че е възможно удължаване на горепосочения срок за доставка поради непредвидени обстоятелства, намиращи се извън контрола на art-gift.bg и с оглед установеното в съответните разпоредби на Закона за защита на потребителите.

– Поръчаната стока се доставя чрез куриер

– Поръчаната стока се доставя в оригиналната за вида й опаковка.

– Поръчаната стока се доставя на адреса и получателя, посочени от Потребителя в заявката.

В случай, че:

– Потребителят не бъде намерен на адреса, посочен в заявката й

– съответният куриер не може да осъществи доставката според работния си график,

– се оставя известие с телефон на куриера, с който Потребителят следва да се свърже в рамките на 3 (три) работни дни или се следват правилата на уведомяване на куриерската фирма

Ако Потребителят не се свърже с куриера в посочения по-горе срок и по точи начин се стигне до невъзможност за връчване на пратката, договорът за онлайн продажба се прекратява автоматично и стоката се връща на Дружеството.

– В случай, че Потребителят желае пренасочване на пратката на друг адрес, различен от адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена от Дружеството, това се счита за допълнителна услуга и Потребителят/получателят на стоката следва да заплати стойността на доставката

– При пренасочване на пратката към друг адрес, различен от адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена от Дружеството, поради предоставен от Потребителя грешен или непълен адрес, това отново се счита за допълнителна услуга и Потребителят/получателят на стоката следва да заплати стойността на доставката

В случаите по пункт II, точки 5.9) и 5.10) по-горе отношенията по заплащането на стойността на доставката се уреждат между Потребителя и куриера.

Преминаване на риска

Рискът от загуба или повреда на стоката преминава върху Потребителя в момента, в който Потребителят или посоченото от него трето лице (получател на стоката), различно от куриера, приеме стоката.

Получаване на поръчка от офис на ART-GIFT.BG Може да получите пратката от нашият офис в гр.София, кв. Овча Купел, ул. Маестро Кънев 78. За целта е необходимо да имате направена поръчка, и наш консултант да е потвърдил кога може да дойдете за продуктите. Обикновенно това е възможно на същия или следващия работен ден.

 

Връщане на продукти

Като клиент на art-gift.bg, имате право да върнете обратно за наша сметка поръчан подарък, ако при прегледа, в присъствие на куриера, се установят дефекти на стоката или има несъответствие на поръчаният от Вас продукт (от обявеното на сайта описание).

Ако продукта няма дефекти, и не е персонализиран (не е изготвен с Ваш текст и/или снимка), имате право да го върнете обратно за Ваша сметка, в срок от 14 работни дни след получаването му, съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП (Закон за защита на потребителя), при условие, че не сте го ползвали и е в търговския вид, в който сте го получили, заедно с касовия бон. Изключенията от това правило са изрично регламентирани в Закона за Защита на потребителите, и важат за всички подаръци, които НЕ са произведени по индивидуална поръчка на клиента (персонализация).

Условия за връщане

В случай, че не сте доволни от покупката си, или желаете да замените поръчаният от Вас подарък можете да го направите в 14 дневен срок, като ни пишете в писмен вид на имейл: artgift.bg@gmail.com или се свържете с нас на телефон 0899139249, и посочите Вашето име, номер и дата на поръчката, както и телефон за контакт с Вас. В рамките на 24 часа ще получите точни инструкции как да върнете обратно поръчаните продукти. Закупените подаръци могат да бъдат върнати, преди изтичане на 14-дневен срок, считано от датата на получаване, ако не са с нарушена опаковка, не са разпечатани, не са персонализирани (с Ваша снимка или текст), и са изпълнени всички други условия по чл. 55 от ЗЗП. В случай, че сте ползвали опцията “Безплатна доставка” за сума над 100 лв. и връщате или заменяте продукта по Ваше желание (без установени дефекти), доставката ще бъде за Ваша сметка.

Приятно пазаруване!